فروغ فرخ زاد




















eshgh haye doroghin

زنده یاد فروغ فرخزاد

چيستم من؟زاده يك شام لذتبار

ناشناسي پيش مي راند در اين راهم

روزگاري پيكري بر پيكري پيچيد

من به دنيا آمدم بي آنكه خود خواهم

كي رهايم كردي تا با دو چشم باز

برگزينم قالبي را از براي خويش؟

تا دهم بر هر كه خواهم نام مادر را

خود به آزادي نهم در اين راه پاي خويش

من به دنيا آمدم تا در جهان تو

حاصل پيوند سوزان دو تن باشم

پيش از آن كي آشنا بوديم ما با هم ؟

من به دنيا آمدم بي آنكه من باشم



نظرات شما عزیزان:

fahimeh
ساعت10:55---27 تير 1391
هــر آدمـی کــه مـــیـرود ،

یــک روز ..

یــک جـایـی ..

بــه یـک هــوایــی ..

بـــرمیـــگـردد !

همــیشه یـک چـــیـزی ، بـــرای ِ جــامــانــدن هــست !

حتّــی ؛
.
.
یــک خـــاطـــره !!!


farzaneh
ساعت8:24---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز امروز یه مهمونی داریم از شما هم دعوت میکنیم با اومدن و نظر دادن مهمانی ما رو نورانی تر کنید
با سپاس فرزانه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:58 توسط parisa| |


آخرين مطالب
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد

Design By : RoozGozar.com